Bijeenkomst duurzaamheid 13 juni: bespaar energie!

De urgentie om energie te besparen neemt toe. De gasprijzen waren al hoog maar door de oorlog in Oekraïne is een verdere stijging helaas een feit. Stichting Duurzame Vecht helpt inwoners van de gemeente met het verduurzamen van de woning. Kom naar de informatieavond in ’t Web in Loenen aan de Vecht op 13 juni en laat je voorlichten hoe en waar jij kunt besparen.

In samenwerking met Dorpsraad Loenen aan de Vecht organiseren we een informatieavond over de verduurzaming van woningen. We zullen het onder andere hebben over isolatie, zonnepanelen en (hybride) warmtepompen. Ook inzicht in energieverbruik, kleine ingrepen en duurzaamheidsleningen worden behandeld. Dus ook voor huurders is het een interessante bijeenkomst.

Vragen stellen

Ervaren energieambassadeurs zullen aanwezig zijn om hun ervaringen te delen en vragen te beantwoorden. Zij hebben ook een analyse van de woningen in Loenen aan de Vecht gemaakt om informatie op maat te kunnen leveren. Daarnaast is er informatie beschikbaar over zonnepanelen en warmtepompen. Video’s hierover van Duurzame Vecht staan op de site van de stichting en het YouTube-kanaal en dienen ter ondersteuning van het verhaal.

Aanmelden

De informatieavond over duurzaamheid wordt gehouden in ’t Web op 13 juni en begint om 20.00 uur. Inloop is vanaf 19:45 uur. We zouden het heel fijn vinden als mensen zich aanmelden. Dan kunnen we rekening houden met de inrichting van de zaal en het klaarzetten van de koffie. Op www.duurzamevecht.nl/bijeenkomst vind je de bijeenkomst terug. Voor degenen die liever vanuit huis kijken: de avond is te zien op YouTube. Er is volop gelegenheid voor het stellen van vragen. De bijeenkomst op een later tijdstip terugkijken is ook mogelijk.

Ga naar www.duurzamevecht.nl/bijeenkomst voor meer informatie, meld je aan en kom naar de bijeenkomst! Heb je vragen? Neem dan contact op met Domien Reinders  (info@dorpsraadloenenaandevecht.nl) of met Ralph van Elburg van Stichting Duurzame Vecht (ralphvanelburg@duurzamevecht.nl / 06 – 542 12 140).